Van Lieflandlaan

Sanering water- en gasleidingen Van Lieflandlaan e.o.

Van den Heuvel vernieuwt in opdracht van Stedin en Vitens de gas- en waterleidingen in Ondiep en Tuinwijk. Hier zullen we in verschillende straten werkzaamheden uitvoeren. Het doel van dit project is de leveringszekerheid van de water- en gasvoorziening voor de toekomst te borgen. Dit doen we door de bestaande hoofdleidingen en, waar nodig, de aansluitleidingen te vernieuwen.

Wanneer vinden de werkzaamheden plaats?

De werkzaamheden starten week 20 - 2022 en duren tot en met december van dit jaar. Hierover heeft u hoogstwaarschijnlijk per brief een vooraankondiging over ontvangen. Wij starten in de Amandelstraat en werken zo richting het oosten/noord-oosten richting de Samuel van Houtenstraat. Wanneer wij dichter in de buurt komen met onze werkzaamheden, krijgen aanwonenden meer informatie over de werkzaamheden.


Wat merkt u van de werkzaamheden?

Voor het verwijderen en de aanleg van de kabels en leidingen verrichten wij voornamelijk graafwerkzaamheden in de trottoirs. In veel gevallen zal dit betekenen dat openbare parkeerplaatsen tijdelijk buiten gebruik worden gesteld. In sommige gevallen wordt verkeer wordt tijdelijk omgeleid. Zo kunnen wij de werkzaamheden veilig uitvoeren. Parkeerverboden worden twee weken vooraf kenbaar gemaakt, zodat men ruim de tijd heeft om het voertuig te verplaatssen. Op het moment dat er toch een voertuig binnen een parkeerverbod staat dan zal de gemeente Utrecht deze wegslepen. Woningen blijven te allen tijde bereikbaar. Bijvoorbeeld door middel van loopbruggen met railing. Heeft u een handicap of beperking en speciale wensen, neem gerust contact met ons op en dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Vragen?

Neem contact met ons op!

Giovanni Kruijf, Omgevingsmanager

06 - 12 60 75 17

g.kruijf@heuvelgroep.nl


Arnold van den Brink, Uitvoerder

06 - 13 74 71 88

a.v.d.brink@heuvelgroep.nl

Vragen? Check onze FAQ!

Kom u er niet uit? Neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen
sleep mij

Meterkast

Tijdens de werkzaamheden zullen onze monteurs soms in de meterkast willen kijken of hier handelingen moeten verrichten. Onze monteurs kunnen zich legitimeren met een bedrijfspas. Vraagt u hier gerust naar.  


Inritten

Op het moment dat er een inrit gepasseerd dient te worden dan wordt de exacte datum en tijdstip met de eigenaar en/of gebruikers afgestemd, zodat u zo min mogelijk overlast ervaart.


Opslag van materiaal en materieel

Voorafgaand en gedurende onze werkzaamheden slaan wij bij u in de buurt materialen op. Hiervoor hebben wij een centraal opslagterrein ingericht aan de Tigrisdreef, ter hoogte van de kruising met de Hanoidreef en Maniladreef.


Leveringsonderbrekingen

Tijdens de werkzaamheden kunt u te maken krijgen met geplande leveringsonderbrekingen. Bij werkzaamheden aan de hoofdleidingen worden klanten door de netbeheerder vooraf per brief geïnformeerd over de geplande onderbreking. Onderbrekingen door werkzaamheden aan de aansluitleidingen worden door onze eigen monteurs met de klant afgestemd.


Corona en werkzaamheden

Al onze medewerkers werken volgens de hygiëne- en veiligheidsvoorschriften van het RIVM. Wij willen u vragen deze ook in acht te nemen. Houd minimaal 1,5 meter afstand van onze monteurs. Spreek ze alleen aan als het echt nodig is. Zo kunnen zij hun werk veilig uitvoeren.

Review

Bent u tevreden of heeft u juist een minder goede ervaring gehad? Laat het ons weten. Reviews gebruiken wij voor het monitoren en verbeteren van onze dienstverlening. Persoonsgegevens zullen niet gepubliceerd of extern gedeeld worden zonder uitdrukkelijke toestemming.

Als dank voor uw review ontvangt u van ons een klein presentje, wanneer u uw adresgegevens invult.

Sterren